Wycieczka Kraków-Inwałd-Wadowice-Zakopane-Oświęcim

W dniach 22.05.2014 - 25.05.2014 pod kierunkiem p. Marzeny Leszczyńskiej wybraliśmy się na kilkudniową wycieczkę. Na początek odwiedziliśmy Kraków, gdzie zwiedziliśmy piękne zabytki takie jak: Katedra Wawelska, Krypy Wawelskie, Dzwon Zygmunta, Rynek Mariacki, Kościół Mariacki, Sukiennice, Kopiec Kościuszki.

Następnie udaliśmy się do Ośrodka Wczasowo- Rekolekcyjnego Zakrzów jako miejsca noclegu i stałego pobytu grupy, w którym miłe panie serwowały nam pyszne posiłki. Po nich mogliśmy tracić kalorie na siłowni, boisku czy hali sportowej (znajdujących się na terenie ośrodka).

Rankiem kolejnego dnia,  po smacznym śniadaniu wyruszyliśmy do Wadowic,  aby tam odwiedzić miejsca związane z osobą Jana Pawła II (Muzeum Jana Pawła II oraz Dom Rodzinny Papieża). W tym też dniu zobaczyliśmy najważniejsze budowle świata i Polski zwiedzając park Miniatur w Inwałdzie, po czym przyszedł czas na rozrywki i dodatkowe atrakcje: Kino 5D, Piramida (eksponaty egipskie), Dom strachu, Superślizg, Zielony labirynt, spływ „DZIKĄ RZEKĄ”.

Na wycieczce poznawaliśmy też piękno polskich gór. W Zakopanem wjeżdżaliśmy kolejką towarową na Gubałówkę i zjeżdżaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Szymoszkową Polanę. Odwiedziliśmy też Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzgu oraz spacerowaliśmy po najdłuższej ulicy Zakopanego – po Krupówkach.

Ostatniego już dnia zwiedziliśmy Muzeum Martyrologii i Męczeństwa w Oświęcimiu. Zmęczeni, ale pełni wrażeń w godzinach wieczornych wróciliśmy do Węgrowa.

Wszystkim uczestnikom i nie tylko polecamy zdjęcia i zapraszamy na podobne wycieczki, gdyż są to doskonałe choć niestandardowe lekcje geografii i historii.

Więcej zdjęć tradycyjnie w galerii. Zapraszamy